Fysisk aktivitet a.k.a träningen för idag =)

Idag har det varit ett underbart varm väder =) jag och min hund Devil bestämde oss för att vi ville njuta av vädret så länge som det varade.
Så vi tog oss en cykeltur! Jag tyckte att han blev lite väl trött just i slutet av färden men tänkte att det kanske beror på att det är varmt och att han inte är van ännu..
När jag berättade för min pojkvän vart vi hade cyklat så sa han:

- Oj, det är ju långt!

jag tyckte:

- vaddå långt, det kändes som ganska lagom tycker jag!

Han:

Men det är ju 8 km!

Jag:

-OJ!! inte så konstigt att hunden var trött!

Han har inte hunnit vanja sig vid våra cykelturer ännu.. det har ju inte gått att cykla så länge så... 

Förutom det så for jag på gymmet på eftermiddagen och löptränade, det blev 5 km idag! + då uppvärmning på 1,1 km och en nedvarvningsperiod på ca tja bara 600 m.

Totalt har jag cyklat och sprungit 14,7 km

jag blir så pigg och klartänkt av att träna, jag menar klockan är 22.30 och jag är fortfarande pigg som en lärka! det brukar jag inte vara, speciellt eftersom jag har pluggat idag också.. Nu ska jag ta itu med den Funktionella anatomin!!

Kommentarer
Postat av: J

Jag tror inte de blir att kolla på den imorrn, för blir de inget med lägenheten jag budar på så är de ju ingen panik att kolla på den här. Och imorrn var inte bästa dagen, ja ville bara att de skulle göras snabbt. Oj vad ja surrar, ibland är de svårt att få ner de man har i huvudet :)

2008-04-29 @ 23:04:41
Postat av: J

Näe jag sa OM de inte blir nåt, vi håller ju på att budar =)

2008-04-30 @ 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0