Finbesök från skellefte

Jag är hundvakt åt min pappas hamiltonstövartik Kira i en vecka. så nu blir det ännu mer intensiv träning, eftersom hon kräver mer än min hund som dessutom inte får göra något nu när han har skadat sin tass! Stackarn går på tre ben!

Jag hade egentligen tänkt att fara ut och spinga med henne idag, till stan och tillbaka, ca 1,2 mil totalt. Men jag var så trött att jag somnade på soffan, fast då har vi varit ute i 1,5 h ikväll så hundarna är rätt så nöjda ändå! =)

Imorgon blir min 7 dag i sträck med jobb, de första två dagarna jobbade jag 12 h pass och resten har varit 9 h pass.. Jag är trött eftersom jag oxå har jobbat 5 helger i rad! det ska bli skönt att få vara ledig i helgen! väl förtjänt!!

Jag och min sambo ska fara på en föreläsning om styrketräning som en sjukgymnast professor ska hålla i! sen ska de oxå prata om hur de ska utveckla sporten.. det kommer att bli jättekul! jag ska anteckna flitigt och skriva upp bra och veta saker på bloggen under helgen =)

Nu ska jag sova!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0