hallspegel


Typ en sådan här hallspegel är jag ute efter.. nån som vet var det kan finnas?

Kommentarer
Postat av: inredningsakuten

Hej.

Snygg spegel. Jag gissar på att den spegeln kostar en mindre förmögenhet.

IKEA har faktiskt en snygg stor hallspegel som inte är heeelt långt bort. Den finns i svart och i vitt, med rejäl träram. Kanske inte så fancy som den på bilden men prisvärd.

Annars kan du kolla på antikhandlar, där finns inte sällan fantastiska saker, jag har ingen shop nära dig att rekommendera men ska du söderöver så vet jag ett par ställen.

2008-08-26 @ 09:30:46
Postat av: C

hehe, när jag hittar saker brukar dom oftast kosta en mindre förmögenhet! så jag är van vid det.. men det är bara att spara pengar=)

2008-08-26 @ 11:47:23
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0