tentamen

Idag har jag faktiskt gjort en tenta!

Å helt otrorligt nog så har jag inte gnällt till er något! som jag normalt brukar att göra.. ja ok liiite till jessica en dag men hey! det börjar bli bättre! =)

jag kunde göra tentan nästan helt stressfritt också! lite stress och press blir det alltid på en tenta, men nu är det så lagom mycket av den varan att det börjar nästan bli kul!?!!

trodde jag aldrig att jag skulle säga!

Självklart har jag varit jättetrött i afton! det blir jag alltide efter en tenta.. det är något som totalt tömmer energi!

men nu är jag igång igen!

Tvättar mina träningskläder så att jag och hunden kan fara ut och springa imorgon=)

Till stan å tillbaka är målet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0