Gahh!! akta andreas!!!!!

mamma ovch pappa håller på att göra om här hemma i skellefteå, det är nya garderober i alla sovrum.. + i ett av rummen kommer det även att bli ett kontor, då det fins ett perfekt hål att sätta en skiva i för ett skrivbord... Pappa hade äntligen lyssnat på det förslaget och satt dit en jättefin skiva!=) men bara provosoriskt så jag skulle vara lite försiktig när jag skulle använda den sa han tydligt till mig och andreas!


Vad tror ni att Andreas gör då jag precis har kommit igång med plugget?!

han kommer in och lägger sin tyngd och lutar sig mot bordsskivan!!!!!

den brakar ner från väggen och rakt in i min famn!!

jag blir tokig! eftersom nu är det två stora hål i väggen!! i den nytapetserade väggen!!!!

det här blir inte kul att berätta för dem... suck...



jag som precis hade gjort fint och mysigt för att plugga ifred. iställetblir det stress, och andreas går ut för att hämta grejer för att laga det hela..

JÄVLIGT tur för honom att han är händig!

COOP BYGG nästa...

Grrrrr..

Kommentarer
Postat av: J

Det är ingen märkvärdig grej, hittade den när ja letade present åt Sofia å gillade den störtmycke, men den passar inte riktigt sofia å då kom ja å tänka på dej istället. Vill du inte ha den kan jag ta den =P Okej men bra att de löste sej då, iallafall temporärt..=)

2008-12-04 @ 22:47:53
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0