harmoni

jag älskar verkligen att plugga här hemma i mamma å pappas nya kontor. det är så fridfullt, julmusiken hörs i bakgrunden och det osar bara harmoni och välmående =)

Jag hoppas att dom inte har något emot att jag har möblerat om lite.. det här rummet har inte används på väldigt länge så det var lite ihoppackat me grejer som ajg nu har flyttat ut till förrådet..

Nu är det bara en bokhylla kvar att ändra om i så är det total harmoni och en ypperlig miljö att plugga i!

jag känner att när jag sitter här och pluggar fastnar allt bara i mitt huvud, och det verkar vara så logiskt allt sammans!

kanske ska jag stanna kvar hä i veckan och plugga så att jag får ro?
eller försvinner det när mina föräldrar och deras högenergi personligheter åter kommer in i huset=)

vi får se...

jag väntar påatt Jessica ska ringa, hon ska fixa mitt hår, det är inte vackert, det behöver blondas!


webcam igen.. har inte hunnit installera programmet som behövs för att kunna sätta in bilder på min dator..



Kommentarer
Postat av: J

Oj har du väntat länge? =) Jag råkade sova lite för länge som vanligt, var så skönt. Nu har jag ätit å så, så nu ska ja hoppa in i duschen, sen kommer jag. Måste ju ha nytvättat hår när jag ska locka det =)

2008-12-06 @ 19:11:51
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0