jag, mobbare? NEJ!

jag är besviken, ledsen och sårad!

jag kanske inte borde vara det, med tanke på att det var så länge sedan, men jag är ingen mobbare, och gillar inte att bli anklagad för något jag inte har gjort!

det spelar ingen roll att det hände under Grans tiden, jag är ingen elak människa och vill verkligen inte att folk ska gå runt och tro det.

och jag blkir ledsen över att höra att jag är anklagad för det! om det nu var så, så kunde du ha sagt något! vi bodde faktiskt i samma hus, mitt emot varandra.. jag försökte ju att vara din vän! såg du inte det?!

jag kan inte räkna de otaliga gånger jag gick in på ditt rum, tittade på dina vackra teckningar, och bjöd ut dig till att umgås och vara med alla oss andra i vårt gemensamma vardagsrum, men du ville ju aldrig..

inte en enda gång kom du in till mitt rum för att bara prata med mig, du gör mig ledsen..

Du sa en gång åt mig att: (citat)

"jag skaffar inte vänner, de kommer till mig! dom umgås med mig"

jag vet fortfarande inte vad du menade med det...

sen så berättade du ju för mig att du skulle fara på praktik i Göteborg, jag tyckte att det lät så spännande, så jag frågade dig om jag oxå fick följa med.
Vi hade ju roligt där på morgnarna, när vi gjorde iordning mat till djuren, när den där söta stora sköldpaddan kom in varje morgon och tiggde till sig en salladsbit av något slag..

VI BODDE IHOP I TVÅ VECKOR! kunde du aldrig under denna tid när vi umgicks ha sagt något?

du kunde ha sagt nej till mig om att få följa med om du inte tyckte om mig!

Jag fattar verkligen ingenting!



Kommentarer
Postat av: J

En kompis till Karro har barn med en argentinare och dom blev blonda =) eller ett iaf =)

2008-12-26 @ 20:21:35
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

vi får väl se då =) men pappan är inte mycke blond =)

2008-12-26 @ 22:49:54
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0