pluggar

Eller ja, jag försöker iaf men det går inte så bra... Inte idag! jag blir lätt distraherad av bloggar, och struntsaker.. inte bra!

Men helgen som var, och veckans första två dagar har det gått jättebra! och även förr förra helgen gick det suuper=)
Jag har pluggat heela eftermiddagarna och kvällarna, jag har inte ens sett på tv, utan bara plugg plugg..

Inte ens sett på tv när jag ska gå å lägga mig, som jag normalt brukar att göra.. nää, jag är hurtbullen nr1 och läser en bok istället! som att det inte är nog me allt jag läser på dagarna!

Nu ska jag skärpa mig och plugga vidare..

kanske ett gott skratt kan hjälpa för att återfå koncentrationen?



vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0