slött eller bra? eller både och?

Nu blir det bara en massa jäkla tjat om tentaplugg, med så är mitt liv nu! iaf ett tag till.. sen blir det en liten rast och sedan kommer det att fortsätta igen!

iaf så har jag gjort en upptäckt! en tenta som jag ska göra, en tokgammal tenta, som jaghar en massa omtente-papper här hemma på och på nätet, har jag märkt att läraren alltid har samma frågor! bara i olika ordning, och det är inte typ samma frågor utan exakt!!

anledningen till att jag inte har upptäckt detta tidigare är väl för att jag har aldrig gjort denna tenta förr.. jag har gjort andra delar som hör till men inte just denna..

det kommer ju inte att bli speciellt svårt att fixa den tentan då=)
 bara hon inte får ett ryck av ork och gör om alla frågor.. men det tvivlar jag på...


en gång när jag gjorde en omtenta så var det exakt samma frågor som på den första!!

det är slöhet! och helt underbart för eleven=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0