sömnbrist

jag blir tokig!!! jag får inte sova på nätterna, Katten är GALEN!

först börjar hon med att försöka klösa mig på fötterna när jag ska sova, då åker hon ut ur sovrummet, då springer hon runt och försöker att (känns det som) riva ut varenda bok jag jag, och jagar varenda penna.. sedan går hon runt och skriker ett tag, tills jag vrålar åt henne att vara tyst!

då hör jag hur hon väcker devil är och irriterar honom så han kliver upp öppnar sovrumsdörren och kommer och lägger sig med mig, bara för att han vill sova ifred...


det är inte precis som att hon sover på dagarna heller utan hon är vaken å grejar på! så hon bör ju vara trött, men NEEEJDÅ!

kanske beror det på att jag spenderar mkt tid med att plugga, men det kan inte hjälpas, för det tänker jag inte minska ner på!

såhär har det varit sen Andreas for förra måndagen...

hon lugnar inte ner sig förränn vid 5 på morgonen....

Kommentarer
Postat av: J

Rrrrrrrrr =)

2008-12-15 @ 12:58:53
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0