jul

dagen efte julafton.. alltid lite bitterljuvt!

det var hektiskt men mysigt igår, eftersom mamma jobbade kväll så var det upp till mig och pappa att fixa julbordet, och alla förberedelser.. + att pappa åkte och hämtade mormors lillasyster med man=) Tant Adelé och Farbror Rolf. De har varit som extra morföräldrar åt mig och syrran hela vår uppväxt=)

Saknade min syster och David!!

på kvällen när mamma kom hem öpnnade vi julklappar, och bara hade det mysigt, Helena och David var med på telefon med oss=)

det är en sak jag aldrig lyckas vänja mig vid, något som gör att julen inte känns riktigt komplett, min mormor och morfar var inte där.. eller jo i ande, men inte i person..

mormor dog förra året veckan innan jul, morfar dog när jag var 13.. men jag saknar honom och hans skratt och bus som han hade med mormor lika mkt varje år!

kärleken mellan dem var evig, de var som två nykära ungdomar! och de är min inspiration i mitt liv, och med min kärlek=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0