running in the sunshine..

och i blåsten.. jag har verkligen tappat formen, jobbigt var det.. inte för benen! men för andningen= konditionen.. Satan att det ska gå så fort att bli av  med den=/ men då har jag ju varit väldigt inaktiv den senaste månaden oxå (inte frivilligt!) 

Jag körde då iaf slut på mig och på hunden.. han spydde t om. när han kom hem! stackare, de är inte bra att bolma i sig för mkt vatten direkt efter att man har sprungit! Iaf så fortsatte jag att träna när jag kom hem, körde ryggövningar tills jag höll på att dö och så körde jag slut på magen och armarna också.. det jag måste börja träna mer är gluteus.. den har ockås blivit lite mer "slö"  ;)

damit! jag önskar at jag hade sluppit bli sjuk så att jag bara kunde ha fått fortsätta med min träning.. Jag hatar att måsta ta uppehåll och förlora allt jag har kämpat för..

men eftersom uppehållet var så kort så kommer det säkert snabbt tillbaka.


Kommentarer
Postat av: J

Jag vet inte än, jag å Tina ska till haparanda nån dag när hon får barnvakt å tänkte stanna till i pite! Men jag kan ju höra av mej när jag vet mer =)

2008-07-07 @ 16:21:08
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0