Anna Skipper--diss.. sorry men så tycker jag..

Alltså, nog för att jag gillar underhållande TV, men någonstans måste det ju ta stopp! Anna Skipper mobbar ju personerna som är med i programmet! Sen så har hon ingen utbildning i ämnet, det enda hon är, är coach.. Men den utbildningen vet vi ju inget om heller..   Jag blir helt chockad! Inte trodde jag att man kunde göra sådana program utan att ha en bra utbildning i ämnet!

läs mer om det på: http://www.expressen.se/1.433464


Hon är bara 39 år gammal!
Jag har alltid trott att hon är typ 50!

Kommentarer
Postat av: J

Har aldrig riktigt gillat Anna Skipper, föredrar Gillian McKeith som ska vara storbrittaniens motsvarighet, men en mycke bättre såndan. Sen vad det gäller mobbingen tycker jag inte alls det är så illa, hon är ju ärlig och dom har ju kommit till henne för att få hjälp med vikten. Sen behöver dom en kick i arslet ibland =)

2008-06-10 @ 21:34:29
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe. Ja, jävlar! Är hon inte 50!?!?

Glitzy är också upprörd över Anna Skippers kvaliteter. För att inte tala om Glitzys sambo! Jag läste precis ett inlägg där och garvade gott.

2008-06-11 @ 11:18:23
Postat av: J

Näe asså efter att ha läst igenom artikeln igen måste jag ändå hålla på Skipper. Hon har förvisso ingen utbildning som livsstilscoach eller vad hon kallar sej, men hon är utbildad kock och har därmed läst näringlära. Och visst kan du väl hålla med om att bordet hon dukar upp ser otroligt nyttigt ut? Det är ju som hon säger i artikeln, resultatet talar ett tydligt språk. Å jag tror det finna många fler dieter som är mycke sämre...ur hälsosynpunkt.

2008-06-11 @ 12:55:56
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: C

Till:J

Alltså i en kockutbildning så ingår ändå inte så mkt näringslära.. inte så mkt som man kan tro.. och om jag inte minns fel så stod det inte någonstans där att hom var utbildad kock... hät kan du få se hur en kockutbildning är uppbyggd: http://www.lernia.se/Utbildning/Hitta-din-utbildning/Utbildningssida/?UtbId=176201&LKId=108

2008-06-15 @ 14:02:21
Postat av: C

Ja, det kan vara sant att de behöver en kick i ändan för att få hjälp, men tänk på alla som sitter där hemma som börjar må dåligt över hur hon säger.. dom som själva kanske är överviktiga men inte har kommit så långt att de vill göra något åt det, eller de som är nöjda med sin kropp, även om de kliniskt sätt räknas som överviktiga.. De tycker att det är i princip rasism mot dem, och det förstår jag! därför tycker jag som jag gör!

2008-06-15 @ 14:05:35
Postat av: J

Här står det lite mer om henne. http://www.annaskipper.se/omskippers.html Joo men hon pratar ju inte bara om att dom är tjocka, även andra symptom som dålig mat kan ge, typ sömnbesvär, dålig mage å allt sånt där. Hade hon pratat om magarna hela programmet hade jag tyckte de varit för mycke, men det hon säger är ju typ "nu ska jag vi få bort den där magen". Som sagt, dom söker ju för att bli av med bl a magen.

2008-06-15 @ 18:37:46
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0