meningen med dropp..

Dropp ska se till att man inte är hungrig och att man får vad man behöver för att överleva utan att äta eller dricka, det är också meningen att man inte ska gå ner i vikt när man går på dropp...

Andreas tyckte att det var konstigt när jag berättade det för honom på sjukhuset, så han ställde sig och läste på min glukos-dropp påse (det finns massor med olika sorter) på en liter var det 845 kalorier, och jag fick ju dygnet runt, jag var aldrig utan dropp. Jag tog för givet att jag inte skulle gå ner i vikt av det eftersom det gjorde jag inte sist!

Men då var jag inte lite fysiskt aktiv heller, jag gissar på att min förhöjda ämnenomsättning har varit och gjort så att nu när jag ställde mig på vågen, så har jag på en vecka gått ner 3 kg.. Det kan väl inte vara i vätska , när jag har fått vätska dygnet runt!

Det är säkert mina stackars muskler som har fått ta stryk =( vi får se om jag märker någon skillnad på kroppen när svullnaden på magen har lagt sig och jag får börja att träna igen.. 

Just nu känner jag mig som en tung buffel! jag kan inte ha mina kläder för att magen är så svullen så jag går runt i mjukis här hemma..

+8 cm i svullnad i midja
+8 cm svullnad runt mage


Kommentarer
Postat av: J

Oj usch va tråkigt. Nu är ju tanken inte att jag SKA äta choklad å sånt, hade en tillfällig sinnesförvirring =) Ne men jag var sjukt nere igår å de stod mellan choklad och snus. Hade helst tagit en snus men...=/ Men du vi får hoppas att svullnaden försvinner fort som attan, typ på en vecka, tänk så fort det känns som att du går ner då =)

2008-06-16 @ 11:43:28
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Vi kan byta, jag vill bli av med mina ben =)

2008-06-16 @ 15:43:50
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0