Midsommar hemma hos mig (typ)

I år har vi gjort något annorlunda, vi var i mina föräldrars stuga, huuur mysigt som helst!

Jag älskar att vara där! om det inte vore för att det är så långt bort från allt som jag är van att ha runt mig så skulle jag lätt kunna bo där.. Det är en mysig väldigt levande by =) Byaföreningen har satt upp en bastu vid sjön som alla får nyttja, bara man frågar i tid ! Som vi gjorde=) så vi hade den för oss själva heeela midsommar helgen!

Killarna fiskade om dagarna medan vi tjejer bara tog det lungt och njöt av ledigheten..

Jag kunde ju inte dricka någon alkohol, men det gör inget.. jag slapp ju bakfyllan!

God mat och roligt sällskap, kan man egentligen begära mer?!



Kommentarer
Postat av: J

hehe å jag tålde fan ingen alkohol alls. Imorse när jag såg mina drinkglas undrade jag hur fan jag blev full igår, allt var ju kvar. Å andra sidan shotade jag lite för mycke =)

2008-06-23 @ 01:01:53
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0