Jag är otroligt besviken på en viss tradera-säljare!

Som brukar sälja väldigt mycket på tradera.. men har blivit avstängd, fast nu är hon inte det längre!

Jag köpte en cult-design kruka av henne den 16:e april 2008, jag har fortfarande inte fått någon kruka.. Det är den 4e maj idag! Hon har skickat flera mail, där hon har ljugit och hittat på olika saker som har förhindrat henne att skicka iväg krukan.. Hon måste nog ha gjort det till flera eftersom sista mailet hon skickade alldeles nyss så avslöjade hon sina tidigare lögner sen så blir hon arg på mig för att jag skriver åt henne och berättar att hon har avslöjat sig själv, och jag ber henne också att sluta hitta på ursäkt efter ursäkt och bara göra det hon ska så att vi slipper varandra sen!

Det är fan bäst för h enne att hon har skickat den så att jag får den på måndag som hon nu sa i det sista mailet..

Jag menar! SKOJ! det var det första som jag någonsin köpte på tradera, för att en likadan kruka som hon sålde hade min mormor gett åt mig, och den hade gått i kras här hemma.. Jag hoppas att hon blir avstängd för gott!!

Lite skoj va de ändå när hon skällde ut mig för att jag hade avslöjat hennes lögner! haha

Kommentarer
Postat av: J

Så jävla typsikt...jag har handlat hur mycke som helst på tradera å de har alltid gått bra, nästan iaf...men vad sa hon när sa att hon hade ljugit?

2008-05-04 @ 17:14:08
Postat av: C

Hon blev arg! hon sa rätt så mkt snack om att hon hade varit sjuk å att hon hade ryggskott osv. men det spelar väl ingen roll!Vad bryr jag mig om det! hon sa at thon hade en sambo, då hade väl han kunnat skicka det, jag menar om hon bara kunde sluta att spendera så mkt tid på att hitta på ursäkter så hade hon haft tid att skicka iväg paketet direkt!Jag menar jag betalade för det den 18e april, och har fortfarande inte fått något paket! En dålig traderare som tror att lögner fungerar!

2008-05-04 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0