jobb + träning

Jag ska fara på jobbet snart.. Det är rätt bra att tjäna lite extra pengar när man pluggar! jag och Devil har varit ute och tränat idag oxå på förmiddagen.. det var väldigt blåsigt så både jag och han var ganska anfådda när vi kom hem =) Jag är så lycklig över träningen att jag funderar på om jag ska fara å träna efter jobbet oxå.. Vi får se hur jag känner mig då! Jag brukar vara ganska så trött när jag far från jobbet.. Fast iof så beror det på vem jag jobbar me..

DAMIT! ingen rolig!

Aja! jag får väl ta med mig en massa plugg-material så har jag iaf nåt att göra på jobbet=) Haha så är det på mitt jobb!

Jag får väl börja att samla ihop allt material som jag behöver.. För det värsta jag vet är att inte ha med allt som jag behöver! så jobbigt om jag stöter på en fråga som jag inte hittar svar på! då sitter jag och stör mig på det resten av kvällen..

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0