resa + träning

jag har ju gått SG linjen nu ett tag, jag har verkligen lärt mig massor.. men där jag egentligen har lärt mig mest om styrke-träning är faktiskt i Andreas gym! det är kul att vara runt människor, som är utbildade SG, proffesorer och dylikt  i träning=)

Det jag kan om konditions träning har jag lärt mig mesta dels själv, och självklart genom forskningsartiklar och så har jag till och med hunnit skriva en egen=) den handlar om stavgång!

När jag har varit på mitt gym har jag faktiskt blivit förvånad över hur lite kunskap det finns bland vissa personliga tränare.. men nu på tisdag ska jag faktiskt fara på ett gym i Göteborg och träffa en personlig tränare och prata om löpträning och det som hör till det =) han har över 25 års erfarenhet så det ska bli intressant! vi får se om jag håller med honom om vad han säger.. vad han grundar sin akunskaper på och så vidare..

haha hur många far på semester och ser fram emot att få träna?

jag är en av dom=)

Kommentarer
Postat av: J

var är badhusparken i piteå?

2008-05-29 @ 22:56:25
Postat av: J

Haha devil kan få följa med mej ut å springa istället, det kanske är mer hans tempo?

2008-05-29 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0