säg mig..

varför är det så att när man vet att man måste plugga så gör man vad som helst för att slippa.. Till och med saker som jag hatar att göra blir gjorda under tenta perioden.. hur kommer det sig att man alltid ska skjuta upp allt till sista sekund?

jag sitter och försöker plugga just nu, men får ingen ork i skallen..

image23

Snälla säg att någon annan där ute känner likadant som jag gör!

Alla andra verkar vara så himla duktiga och jämt få så himla bra reslultat...

Fast jag har lärt mig under min tid på högskola att man ska inte lita på att det personerna i klassen säger är sant..  Många ljuger om att dom har klarat sin tenta fast dom inte har gjort det.. Det är väl då ändå inget att skämmas över om man inte klarar varenda tenta på första försöket?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0