kyrkmarknad

Idag har jag, Devil och Andreas varit påkyrkmarknaden här i byn=)

jag spenderade pengar=)

2450 kr för att vara exakt! Ja vet det låter som massor! men det gör inget! för det var fårfällar, en åt mig, en åt syrran å en åt mamma=)

Helenas får fäll är brunsvart.. samma färg som den på bilden under, fast välklippt! men detta var det bästa jag kunde hitta på nätet.. Den är mer klippt som mammas under!
 

mammas ser ut som denna minus den vita magen! Det är gottlandsfår för er som undrar..


och min! den är en blandras får, så den ser ut typ som en blandning mellan de två övre, fast gråsvart!
så då vet ni=) Det är fint med den lockiga fällen=)


Mamma ville även ha kuddar i fårfäll, som också finns på kyrkmarknaden som fortsätter hela veckan! kankse kommer jag att få gå dit mer och inhandla fler saker=) de fanns i alla färger, fast inte i lika vit som dden på bilden under, då dessa inte är ändrade på något kemikaliskt vis..
image2231

Kommentarer
Postat av: J

Gör du det, säg bara till =)

2008-11-23 @ 20:24:56
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0