tajts!

jag glömde ju berätta!

Gårdagens gympass blev ett ganska så lätt ett.. vi körde bara lite bänkpress! Idag ska jag fara ut och springa med Devil.

Malin! idag ska jag testa dina byxor, få se om jag kommer att gilla denna lite tajtare modell på byxor... hehe, om jag vågar mig ut vill säga=P de ser ut som typ dessa...



Uppdatering:

jag har varit ute och sprungit nu, jag tänkte bara ta en kortare vända eftersom jag inte visste om jag skulle frysa häcken av mig eller inte i dessa byxor...

Men! Det var helt underbart ute!! minus 4 grader, och sol så långt ögat kan nå=)

istället för att bli en kortare vända så blev den närmare en mil lång! Jag lindade bara Devils koppel runt halsen på honom och så sprang han lös med mig hela vägen..  När jag kom hem var jag en blöt fläck av svett, men jag kände att jag hade likaväl kunnat springa dubbelt så långt! jag är inte slut i kroppen på något sätt!!

Dessa kläder var underbara.. men självklart heter det funktionskläder av en anledning =p

funktionskläder is the way to go!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjoho! Kul att du gillade kläderna! Vet att det svider att köpa dem, men det är värt det! Dock behöver jag tillbaka mina tävlingsbyxor den här veckan...ska ju på läger på torsdag och då ska det med en massa kläder! Kramen

2008-11-22 @ 17:58:11
Postat av: C

vilka var dina tävlingsbyxor? ja, såklart att du kan få det! bara ring å säg till så kan vi träffas=)

2008-11-22 @ 20:07:10
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0