trubaduren Daniel

Som vanligt är jag först uppe igen....

En helt underbar kväll igår!
 
Daniel är ju här, och han ville gärna gå ut på krogen, så vi anordnade en liten fest här hemma, det var jag, Andreas, Daniel, Levander,Jonas, Anders, Petra, Anette och Sist och dessutom minst=P Bea.. Absolut helt lagom!

Det blev plankstek till middag, och trubadurkväll tack vare Anetts gitarr och Daniels sång och spel.. Vi for väl ut vid 12 snåret, jag dansade nästan hela kvällen, när jag inte gjorde det hade jag djupa samtal med Daniel =P

Trubadurkvällen fortsatte när vi kom hem igen då efterfesten blev här! Vi avrundade vid 6 tiden i morse..

Undra hur glad tjärringen under är på oss nu?! hehe

Kommentarer
Postat av: J

Japp de har jag...inget svar. Och användaren är redan avstängd från tradera pga alla dåliga omdömen som trillat in efter jag köpte mina grejer =/

2008-11-16 @ 13:11:13
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Who's Bea??

2008-11-16 @ 13:12:01
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0