bad example

Nu ska jag vara ett dåligt föredömme.. men i helgen vill jag supa! det var förbannat länge sen jag var på fyllan å nu vill jag ut på krogen å dansa å ha kul!

Nu är det ju höst igen så då kan man ju sminka sig lite roligare med sotade ögon å så! vet inte om jag är speciellt duktig på det man jag har iaf provat!

Vad tycker ni?



Fult eller inte?!
Lite rockigt är snyggt tycker jag!

I know jag löper amok med min webcam denna vecka men jag har saknat att ta kort! å tyvärr kan man inte ta så mkt andra kort än såhär med en kamera som sitter fast på datorn!


Kommentarer
Postat av: J

Skit snyggt!! Jag ska också ut å supa i helgen, hur nyttig jag än blir så kommer jag aldrig skippa alkoholen, så länge man inte hinkar varje helg, är min mening. Sen kan man ju skippa nattamaten och bakismaten =)

2008-10-16 @ 22:00:59
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snyggt! Och fina gardiner oxå!

2008-10-17 @ 15:37:38
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0