big no no

Ni kankse har märkt att jag inte hr skrivit speciellt mkt om träning de sista veckorna! det beror på att jag har haft en jätte lång och jobbig förkylning som har suttit i halsen.. Om det bara är lite snor i näsan så är det ingen fara att träna lite försiktigt, men sitter det i halsen  så är det BIG NO NO!

Jag känner mig bättre nu, inte helt 100% tänkte att jag och hunden ska ut på en lång prommenad idag och känns det rätt så kanske det blir en löpvända av det hela=)

När denna förkylning är totalt över blir det att börja träna igen på allvar, och då kankse träningsinläggen i bloggen kommer igång på allvar också.. är inte så lätt att skriva om något man inte får utöva =/

Hoppas iaf att ni sluppit förkylningar och har kuynnat träna !

Tog mina mått idag också, trots ingen träning och lite för mkt godis håller sig mina mått precis som innan förkylningen=) och enligt vågen har jag till och med gått ner lite.. men det är säkert bara i vätska å kankse lite blod..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0