frost

frosten ligger kvar på backen och jag ska snart cykla till jobbet! det kan ju bli lite spännade.. jag har ju inte precis vinterdäck på cykeln;)

Vi har bestämt oss för att bli lite mer sparsamma i detta hushåll, inte för att det inte går runt och vi inte kan spara pengar varje månad.. men ändå! På så sätt kan vi ju spara ännu mer och fortare kommer drömmen om ett eget hus att infinna sig! 

Iaf det är faktiskt bara 6 km till jobbet så det är ju ganska lagom, dessutom är dt ju bra att få lite extra motion =)
För det är ju vardagsmotionen som gör att man går ner i vikt mest! och jag har ju inte haft i princip nån! Enligt min standard iaf så det ska bli mysigt=) 

Någon annan som njuter av hösten lkika mycket som jag gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0