Fyndat

Min favorit inredningsbutik har 50% rea på allt i hela butiken! Tyvärr beror det på att deras grannar har haft en brand, men inget på Keramix är rökskadat men dock har de ändå rea=)

Jag har köpt två ganska stora cylinderformade vita krukor, en lite mindre än den andra för endast 130 kr !!

Totalt värt när det var det jag var ute efter=)

Vissa handlade ju bara för att köpa saker billigt.. men så gör inte jag! Jag vill ha en plats förutbestämt i mitt huvud om var de ska plaseras och typ hur det kommer att se ut med övrig intergör...

I dessa krukor är två av de vackraste svärmorstungor jag någonsin sett! fick dem av mamma, som hade fått dem av grannen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0