Höstdekorationer

Höstdekorationerna är påväg att bli klara, ska se om jag kan låna en kamera från någon så att jag kan ta kort på dem! jag är verkligen stolt över hur duktig jag är ;)

Det ser väldigt proffsigt ut! typ som min mamma brukar göra! men det var faktiskt inte så svårt som jag trodde att det skulle vara..

Naturen är ju så vacker så det är svårt att misslyckas!


Uppdatering: Idag när jag jobbade gick vi på stan och jag inhandlade två brassica! Dessa har fått plats brevid varandra i en ganksa liten skål som står på bordet på balkongen, med vit mossa runt om..


Jag såg något riktigt snyggt igår på Design Simon och Thomas! En oljelampa är det!
Tänk så snygg den här skulle vara på min balkong!


Den har ett mått på:  24,5x25 cm, kostar 795 kr
den finns att köpa på: http://www.igt.se/default.aspx
Jag skulle länka till den, men tyvärr ville inte blogg.se det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0