kalla höst vindar

Dagens träningspass

1 km jogging
3 km intervallträning

Det är bara 3 grader varmt ute och jag hade motvind hela intervall delen av träningen så jag fick kämpa extra hårt idag!

jag tror att när mna springer så pass hårda intervaller som jag gör nu så behöver själva vändan inte vara så lång ändå..
Shit, det droppar svett ner på tangentbordet! Blä!

När jag springer dessa intervaller så springer jag verkligen för glatta livet! Hunden kunde inte ens hålla sig till trav utan började galopera, som han gör när det går lite för fort och han inte är beredd..

Föresten är det ett perfekt tillfälle att ta med hunden på eftersom de får verkligen hålla koll på en så att de hänger med i svängarna=)

Nu ska jag äta och sedan blir det in i duschen och iväg på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0