Renoveringsbilder

Allt detta skedde på en och samma vecka (klicka för större bild.)
I detta skede är allt urplockat. (före)


Sen plockades lite mer ut!


Efter det blev det plastat, även på min älskade fondvägg som byggkillen också tyckte skulle plastas in, för att den inte skulle bli skitig=)


Titta vad dom hittade under golvmattan!


sen så blev det såhär! detta på en och samma dag!


Sen så blev mina djur och jag så less på allt oljud, så vi åkte till skelefteå och hälsade på mamma och pappa, när vi kom hem möttes vi av det här, ingen toalett, men ett golv iaf=)


Ja, och så mina fötter=P

Kommentarer
Postat av: Linda P

Ohh spännande!!



Blommorna är i ngn typ av plast...

2009-04-17 @ 13:27:52
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0