Long time no see

Nu var det evigheter sen jag skrev i bloggen! Jag har fullt upp med att njuta av sommaren, och att jobba!

Men jag har planerat att lägga upp en bildserie över hur min sommar har sett ut hitills, bara jag får internet på min dator, det eviga problemet=P

Nu har iaf Andreas varit till sina föräldrar och lämnat av våra älskade djur devil coh ninni. så vi har två djurfria veckor! Jag saknar dem!

Men samtidigt är det bra eftersom vi städar och gör fint nu innnan semestern. Det är päls precis överallt! eller ja, det var!

Sovrummer är klart, nu är det bara resten kvar=P

återkommer senare med bilder över sommaren i norr.

ha det superbra!


En bild på Kroatien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0