braiga malin=)

Malin kom hem till mig vid 9 imorse, och väckte mig=/

sov dåligt inatt så därav sovmorgonen=P

sen har vi pluggat typ från 9 till 14.40 med paus för lunch och prommis med Devil.

Det har gått jättebra idag, ochkej det har varit lite skratt och skoj men jag håller fast vid at det bara gör inlärningsprocessen bättre och roligare=)

Jag håller fortfarande fast vid att pes anserinus är längre ner än vad du tror Malin=P

jag hävdar att den är i linje med ditt slatter=p

ähh nu drygar jag mig bara , man ska inte alltid ta mig på så stort allvar;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är helt slut i huvudet! så himla skönt det var att träna, tömma huvudet. Vi ses imorrn, då hoppas jag du inte sover hehe! kram

2009-01-08 @ 17:21:14
Postat av: C

hehehe, näää! jag tänkte inte sova klockan 13.00 på dagen!

2009-01-08 @ 17:41:16
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: J

Nu ska vi inte snacka illa om att sova till ett. Det är den ultimata sovmorgonen =)

2009-01-08 @ 23:10:37
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0