SötLinda

Nu har jag gått igenom ALLT! på heeela linda!

alla leder, alla muskler, ledband bursor, ja allt man kan tänka sig!

det tog 3 TImmAR!!


dags att äta, gå ut med vovve och vila!

sen imorgon, börjar allt om igen! 

fast med Malin! 


glömde nämna att Linda hade med sig Tobbe, sin mopps!
Devil och Tobbe lekte tillsammans medan Linda var här! det jick super och Devil betedde sig som en prins!

DÄREMOT!

inte efter de hade farit!

Jag har fått hiva ner han från sägnen 2!! ggr sen de for!

Devil har aldrig någonsin fått vara i sängen och har aldrig provat hoppa upp i den sen första veckan han kom till oss!

Så jag och Knäppa Devil har fått bråka lite..

nu ligger han platt på golvet för matte har varit arg, och jag tror inte att han vågar röra sig förän jag säger att det är okej..

I always get my way! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0