träning =)

Idag började jag  med att lära Devil saker som han är otränad på, bla. Ligg under gång och att lära sig ligg när matte är långt bort, för normalt så brukar Devil då gå till mig och sedan lägga sig ner=P men nu blev det slut med det, och lite förvirring uppstod men det var skoj med mkt berömm från min sida=) Vidare har Devil idag fått fortsätta att dra
snowboarden.

 

stolt drar jag brädan som lever om en del på den isiga vägen, men jag vill helst inte få blixten i ögonen så jag lyckas alltid vika undan huvudet i sista sekund=P


när jag kommer hem så tar det en stund innan jag lugnat ner mig, men då blir jag trött!


Ninni gillar inte heller blixten, men försökwe att blunda för att undvika den=P 

Kommentarer
Postat av: J

Yoj! Jag är ledig den helgen (7de) men jag och Sandra ska eventuellt tapetsera min hall då!

2009-01-22 @ 21:45:20
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0