Ut i vintervädret och springa

Det är precis vad jag har tänkt att göra nu! Malin har farit hem, det är tyst och tomt här hemma utan Min älskling


Jag och Devil hade planerat att springa en runda på 1,1 mil.. men malin tyckte inte att det var så bra idé eftersom jag precis har börjat om att springa... Det är inte frågan om att jag inte klarar av det! för det är inga problem, men kanske inte huur smart som helst att chocka ihjäl kroppen så mkt =P

Vi får se hur jag gör.. det beror helt på hur det känns när jag väl är i spåret!

Variation i träningen är A & O

hittills i veckan har jag sprungit ett Mellanlångt pass (7 km) ett kort pass (4,5 km) och så tänkte jag ge mig på ett långt pass (1,1 mil) men kanske ska jag bara ta det korta passet igen fast köra hårda intervaller?

Vi får se!

styrketräningen ska jag inte börja med föränn älsklingen kommer hem igen.. och inte i samband med löpträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0