Jag saknar dig min älskling


Du är det vackraste som finns!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej!

SJälvklart skulle ja aldrig ta bort henne, jag vet för det första absolut INTE vad jag vill läsa, och så länge jag inte vet de är ja inte beredd att låna en massa pengar, och varför ja inte skulle ha råd, är för att Thia kostat mig 14 000 på två månader, och månads kostnaden på henne är ungefär runt 1500-2000 i månaden, för det händer alltid någonting. Så ett klippkort hos veterinären skulle sitta fint. Och ja, självklart är hon försäkrad. Men nu kankse du förstår varför ja anser att ja inte kommer ha råd att plugga medan ja är själv och har henne?

De kommer aldrig gå, och ja kommer ha kvar henne tills den dagen hon somnar in, sen ska jag överväga att börja plugga, om ja nu bestämt mig vid de läget vad jag vill bli! Tills dess ska jag bara fundera, och njuta av mina två underbara hundar som mer än gärna får kosta mig livet :)

Postat av: Hilda

Precis, man gör ju allt för dom. Enda skillnaden på att ha barn och djur är att barn kan säga eller visa var dom har ont..



Ha det så bra och hoppas vi får ett par billiga månader nu tillsammans med "våra barn" !

2009-07-09 @ 01:19:23
Postat av: Päivi /Lillo

Hej!



Jag har testat stretcha löparmuskeln. Jo det är där det onda sitter =( Skönt att jag vet nu i vilket fall. Hade ingen aning om att jag skulle stretcha den muskeln. Hur får jag nu bort svullnaden? Om jag måste vila så kommer jag gå upp i vikt i en rasande fart...suck. Tack snälla för hjälpen. Nu kan jag tala om för doktorn vilken muskel jag har ont i =). Sköt om dig.

2009-07-11 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0