Frustration!

Jag håller på att bli tokig här! 

jag söker efter tvättställsunderskåp, något som skulle passa på vår toalett..

det finna flera alternativ både på IKEA och på ELLOS.. men antingen är de för djupa eller för grunda... grrr..

Sen kom jag på att ja! pappa kan ju snickra ihop ett! men det tyckte han lät jobbigt så han åkte till coop bygg och kollade där.. Vad hittar han?

Joo, ett vitt högblankt skåp med tillhörande handfat för 799 kr..
Anderas tyckte att de var onödigt att köpa med ett handfat då vi kommer att ge bort det till snåla pitebo när vi flyttar. för annars så blir det ju så besvärligt..

sen så vet jag ju inte om dom går med på att sätta in ett sådant heller..

det känns som att hela världen bara arbetar emot mig just nu =/

ähh, jag får väl snickra ihop ett själv=P

skulle det gå att snickra ihop nåt sånt här fast med ett vanligt tvättställ?
och måla det högblankvitt?


jag hittade iaf en sak som andreas blev glad över


dock har jag inte hunnit ta reda på om den går att fästa på en vanlig blandare..
men visst var den fin =) och den kostar bara 599 kr HÄR 

att jag ens bryr mig om sånt hät just nu förstår jag inte.. jag har ju en tenta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0