vårt lilla "renoveringsprojekt"

Ett skrivbord gills kanskse inte som det men i en hyresrätt där man inte kan göra om så mkt annars så tycker jag det gör de=)

Först lite förebilder såklart!



sen lite kort på min pappa under arbetetsgång=)

Devil ville oxå vara med på ett hörn=)



Efter listen på bordskivan var färdigmonterad så var det benen i bakgrunden som skulle på, tyvärr inga kort då jag var tvungen att hjälpa pappa=)

Nu börjar det att likna något. Efter en häftig diskussion om var lampan jag köpte på ikea skulle hänga så åkte den oxå upp ovanför skrivbordet=) Tack och lov att mamma var på min sida=)



Det var datasladdar lite här och där, som jag fick lov att koppla in då min sambo var 30 mil bort på jobb



En bild på datastolen som inhandlades på Ikea.


sen med den härliga fårfällen som jag köpte på öjeby-marknaden innan jul=)


Mysigt att sitta på och inga missfärgningar på stolen pga jeans=)

Pappa trivdes på nya arbetsplatsen=)


Nu är det bara sladdar och diverse annat som ska gömmas undan, så att det inte syns. sen så ska jag hitta på något för att dölja den fula dörren som är bakom skrivbordet oxå.. Något förslag?

Kommentarer
Postat av: J

OJ va snyggt, ett helt nytt rum ju

2009-03-11 @ 15:20:49
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0