hurtigt värre

Igår fick jag eld i baken och bestämde att jag skulle påbörja och slutföra mitt målarprojekt på toan, på en och samma kväll! Jag lyckades också! Eller ja, klockan var 2 på natten när jag var klar..

här ska ni få se lite bilder.

 såhär såg det ju som sagt ut häromdagen..



Vi började med att mäta och sätta upp all maskeringstejp.



sen började jag med mitt eget lilla pyssel.



Efter det var klar och uppsatt började vi att måla. Ganska snabbt såg det ut såhär!

men jag blev inte nöjd med färgen på första bilden, den blev på tok för mörk för mitt tycke, så jag blandade ut färgen med vitt, och då blev det som på bild nr 2.



Och här är slutresultatet!



och en närmare titt på väggorden=)



Nu är det bara en stege som ska tillverkas, och så ska det upp lite annat grejs, typ krokar att hänga handdukar på=)

Men det får bli senare, för nu ska jag plugga!

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är hungrig hela tiden! Vad är fel???

2009-05-09 @ 19:11:22
Postat av: Hanna

Tjusigt det blir

2009-05-10 @ 22:03:52
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: C

Förmodligen är du rädd öfr att äta när de är så mkt fett i maten så du äter inte tillräckligt! du ska äta dig mätt! du blir inte fet av fett:) men de tar vi idag på skolan, så ska du få se..

2009-05-11 @ 08:33:59
URL: http://skildradetankar.blogg.se/
Postat av: J

Det är inte skorna jag är för tjock för att få på mej, det är kläderna som goes with the shoes =) Därför; för tjock för skorna!

2009-05-11 @ 22:55:07
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0