Toan, snart komplett=)

Äntligen=) det börjar lida mot sitt slut=)

Det här fick jag leva ed hela förra veckan, då målaren tydligen var hundrädd och inte vågade gå in hos oss sålänge det fanns en hund där..

(Klicka för större bild)



inte det roligaste =/

Men sen nu igår då förvandlades det, när lite färg kom på väggarna



Och idag när jag kom hem från skolan såg det ut såhär!!



Sen så städade jag lite! Fast bara lite..



Jag smygtittade på hur lampan ovanför badrumsskåpen ser ut, självklart var de lite skitigt där!



Men jag är lika glad för det=) För imorgon så är hela toan klar=)




Kommentarer
Postat av: J

Så FINT! Nu går det ju äntligen duscha där som vanligt folk! =)

2009-05-05 @ 18:08:05
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0