Ny lägenhet, inget internet!

Min söta sambo har råkat sätta över internet liite väl sent till vår nya lägenhet=/ Lite typiskt o-bra! Med tanke på att skolan börjar om och jag inte har den blekaste aning om var jag ska vara eller när.. jag behöver internet och jag behöver en skrivare för att allt ska fungera som det ska!


Jag får väl ringa till någon vänlig själ som kan berätta allt detta för mig.. För just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till=P nää riktigt så allvarligt är det inte.. men men..

Vi håller föresten för fullt på att måla och göra den nya lägenheten fin då dom dom bodde där innan inte var speciellt renliga av sig... Blä säger jag bara!

Men det tar sig, jag hoppas att vi kan ge gärnet i veckan så att det har ordnat sig lite mer till veckan då skolan börjar om. Just nu går jag mest bara runt och är smått irriterad över mig själv och att jag kan vara så klantig.. jag ramlade i söndags ner i ett hål och bröt tre revben, så jag kan inte hjälpa till och göra allt som jag vill göra.. tyvärr..

aja, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0