Point of no return..

Idag går flyttlasset till den nya lägenheten!. Det är färdigtapetserat (förutom det vi ska göra själva) och det är nymålade tak, nymålade dörrar och nya handtag på alla dörrar och garderobsdörrar. Det blev ett otroligt lyft för denna lägenhet som har varit så mörk och trist. Nu är den ljus och härlig:) Nu ser man faktiskt att det är i söderläge som den ligger, förut var det som att allt ljus bara åts upp av alla mörka träslag i dörrarna och av de mörka väggarna. Men inte nu längre:)

Föresten, jag hittade en bild hos http://jennyshus.webblogg.se Som jag bara inte kunde låta bli att visa upp!

Det är en sån här känsla jag eftersöker hemma hos oss:)


Underbart:)

Frågan är nu bara... Var kan jag få tag på en sån där lampa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0