Går det att blanda?

Nu fungerar ju fortfarande inte blogg.se som den ska..Jag hoppas att någon vänlig själ hjälper mig med mitt problem..


Vi ska sätta ihop en matsalsgrupp, vi har 5 rokokostolar med öppen rygg som är som rundade i ryggen, de är i ett väldigt mörkt träslag som vi funderar på att behålla då stolarna är från 1800 talet. Dock fick jag nu erbjudande att köpa lite "nyare" rokokostolar som har en tygtäckt rygg och som är i ett ljusare träslag.. Dessa stolar får jag till ett bra pris! Men kommer det att se dumt ut?

Finns det en möjlighet (och i så fall hur?) att göra de nyare stolarna mörkare så att de matchar..

Hur ska jag göra?

köpa eller inte köpa? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0