Tidsbegrepp

Tiden går fruktansvärt långsamt idag.. Kan det bero på att jag steg upp 06.30 tillsammans med sambon? Han åkte till jobbet och jag gick ut med hunden. Vad ger det att försöka sova när jag inte är trött?

Eller beror det på att jag sitter här och försöker småplugga och lära mig något nytt fast det bara känns som repition och som att jag inte lär mig något. Jag kan det som redan, fast jag måste plugga, suck=/

Eller beror det på att vi ska åka till den nya lägenheten i eftermiddag efter klockan 17? och att vänta är superjobbigt. Den här gången åker kameran med!

En ny kategori ska komma på bloggen:) "Nya lägenheten före" och sedan mest troligt en eller flera till kategorier vid namn "Hemma hos oss -hall" och så vidare:) 



Skulle det inte vara ganska läckert att göra sina egna klädhängare i hallen? Vi har ju funderat på att ha ett litet skogstema hemma.

Eller varför inte ta in ett helt träd?

Ja ideérna är många.. vi får se vad som kommer att hända. 

Vi diskuterar mycket just nu:) Det är så kul att Andreas också bryr sig om inredning. Det blir verkligen vårt hem:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0