Vit inspiration

Vitt ger ett stillsamt och vilsamt intryck för ögat. Men innan jag målar något vitt måste jag alltid fundera så fasligt mycket. Jag är alltid rädd att jag tar bort en del av själen hos den möbel jag ska måla. Jag pratar nu om linneskåpen som bor i vårt sovrum. Den ska inte målas ännu, men denna bild gav mig lite inspiration då den också har mönster som sticker ut, precis som vår har. Dessutom Älskar jag lampan som står på skåpen, och har önskar mig en likadan själv fast i genomskinligt.
Det syns kanske inte jättebra på bilden men jag gillar känslan i rummet så jag visar den ändå. Bilden kommer från hemnet.se



För den som är nyfiken, så finns fler bilder på min skåp här.

Men även här under.


Jag gillar att gamla skåp kan få en ny attityd.

Kolla bara på denna bild som jag har dragit fram ur mitt arkiv =)


Tyvärr! så minns jag inte var jag har hittat denna bild, men säkert är det bland mina bloggfavoriter där ute =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0