Spegel spegel på väggen där...

Jag har köpt en spegel att ha ovanför matsalsbordet =) Jag har tittat på den här spegeln sen i mars, men nu blev jag tvärless och åkte på !JYSK! för att köpa den. När jag kom dit så hittade jag den inte i butiken vilket inte är så konsktigt med tanke på att det var så länge sedan sen jag såg den. Men optimist som jag är så frågade jag i alla fall om den fannns kvar. Den fanns på lagret på rea för endast 200 kronor.

Jag köpte min i vitt, men den finns även i svart. Den är otroligt snygg i båda färgerna!



Skynda att fynda =) Den har måtten 76*86 för den som undrar. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket fynd! Jag letar en spegel i vitt, ska åka och kolla om dom har den här. Fynd är alltid bra.

2010-09-04 @ 17:18:52
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0