En riktig ullpläd

En grå dag resulterade i en grå pläd :) Jag kunde inte motså rean på inredningetc.se
Min svärmor har en grå ullpläd som jag alltid har älskat. Den är så vacker i sin gråa färg och dessutom älskar min söta gråa katt också den pläden. Hon smälter som in i den ;) Så nu har jag beställt en ENORM grå ullpläd som är hela 220 x 140 cm! Så den går även att ha som överkast för den som vill :)



bild: inredningetc.se

Jag måste ju faktiskt erkänna att det var den nedre bilden som fick mig att klicka hem den, jag föll för ett säljarknep. Det är ju så jag vill att mitt liv ska se ut. Ett hus på landet med ängar, skog och lukten av nyklippt gräs (observera höbalarna i bakgrunden) Har jag då den här filten så är jag ett steg närmare min dröm, eller är jag bara 799 kr fattigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0