Gör hemmet redo för hösten


Åhléns har ett nytt litet sött brickbord för 499 kr. Detta skulle jag absolut vilja ha antingen i vardagsrummet eller i gästrummet.

Dom har också nya fina sängkläder i naturfäger som jag tyckte såg superhärliga ut med detaljer som knappar högst uppe på kuddarna, superfina. Dom kostar 299 kr /st.

Åhléns har vidare en ny vit fräch väckarklocka för 399 som jag tyckte var jättefin. Dock inget för mig, jag klarar inte av tickande klockor när jag ska sova, driver mig till vansinne =P

Sen har Ikea nya planscher, tvilling (40x50) som kostar endast 79 kr paret som jag tycker ser supermysiga ut :)

Alla dessa (förutom klockan) står på min önskelista för att göra hösten lite mysigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0