Fredagsinspiration


Bild:
bo-laget.se/inspiration  

Gillar kontrasten mellan färgerna och det rena i bilden + fiskskålen måste jag ju erkänna=) Jag har själv haft fiskar förut och om det inte vore för att runda fiskskålar inte har något rengörningssystem, cirkulation i vattnet och värme så skulle jag absolut vilja ha en =) det är vackert att titta på fiskar som guppar på=) och av alla akvarium jag haft så måste jag säga att fiskskålen är lättast att hålla ren från typ alger och sådant, just för att den är så liten.

Men på den tiden hade jag ju ingen katt heller så jag vet inte hur länge fiskarna skulle överleva här hemma=P Så jag struntar nog i det. Men fint är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0