Efter en lång termins dvala från världen

Nu är alla examinationer i sista terminen på min utbildning klara! Dock har jag kvar en praktikperiod som börjar på ett tag.

Allt hårt arbete denna termin har lönat sig, vi har fått superbra respons på vår c-uppsats som nu ska påbörja sin resa till att (förhoppningsvis) bli en publicerad artikel =) Vilket kommer att bli en lärorik och rolig erfarenhet tror jag absolut.

Den praktiska tentamen är genomförd idag på förmiddagen och har även blivit godkänd=) Detta känns superbra! Jag är lätt nöjd över mig själv=P

Nu är det bara problem två att ta tag i.. Mig själv! Shit säger jag bara! Jag har aldrig suttit såhär mycket stilla någonsin tro jag (pga allt plugg). Min överrörliga kropp gillar INTE det kan jag säga.

Symptom: trötthet och smärta i ländryggen, har svårt att sitta stilla och byter ofta sittställning och ståställning, smärtan blir bättre i liggande läge.. = överrörliga jag som måste stabilisera upp den djupa bålmuskulaturen och träna upp rumpan också för den delen (har även ett instabilt bäcken som behöver tränas till). Men nu har jag ju tid! =)



Snart så.... :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0