Projekt nummer två påbörjat

Ännu ett projekt påbörjat! Min söta sambo fick igår ett ryck och började att måla linneskåpen i sovrummet som vi köpte för ett tag sedan. Han tog beslutet åt mig att måla den vit, eftersom det är tydligt att jag är lite ambivalent på detta område.

Kanske var det precis det som behövdes? Att någon annan bestämde åt mig=)

Hur som helst så är den nu grundmålad och när jag såg den så blev jag helt lyriskt glad, jag satt där och kvittrade när Andreas målade på. Självklart så kommer det att komma en efterbild när vi är klara.
Här kommer iaf en inspirationsbild under tiden=)


Vi kommer inta att måla skåpen "chabby chic" ska den vara nött så får den bli det av sig själv, vi vill att den ska vara nymålad och blank=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0